bandy

idag var det genrep inför skolavslutningen. det var mer än segt! :/ sen vart det desto roligare, för på eftermiddan lirade NEG innebandyturnering. det var super nice. synd bara att vi sög :P haha, imorrn ska det spelas lite gitarr i alla fall, hoppas det blir nice. jag olle å rickard ska göra Scar Tissue av rhcp. vi rockar :D ikväll har jag (tomten) och jonatan(nissen) haft klappverkstad, det var mer än nice och jag vet inte HURMÅNGA paket som gjordes, mysig julmusik lyssnade vi visst på också. nu ska jag spela dota för ajg är en nörd. hare bra alla! 

oj, jag glömde nästan.... LINN JUNG PERSON ÄR SNYYYYGGGGGG :)

Kommentarer
Postat av: Linn Person

Har jag någon gång sagt att din blogg är bäst?1

2008-12-18 @ 21:31:34
Postat av: Linn Person

har ja någon gång sagt att din blogg är typ bäst!?

2008-12-18 @ 21:33:34
Postat av: annac

jag är också snygg..

2008-12-19 @ 22:22:09
URL: http://annacarell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0