okey lissna? yao....

jag är arg! :@ på spanskan bland annat den suger och imorrn har vi visst prov.... på vägen hem idag efter att ha fet chilat med edvin i en korsning, hann jag totalt förfrysa mina fingrar. nu har dom tinat, men det var en oerhört smärtsam process. jag sitter här nu och väntar på att min gräddstuvade pytt-i-panna ska kallna lite. jag tänker äta den. kolla på scrubs. spela gitarr. spela fotboll. läsa en rolig manga jag läser. och inte plugga så mkt spanska alls faktiskt.... jag tror det är ett vinnande koncept. eller vad säger du?

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHA!! vinnande och vinnande, hur tycker du att det gick på provet egentligen?? :P :D

2008-12-09 @ 18:56:42
URL: http://hexagon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0