eeyh.. lissna yao!

barcko bama :) vann valet i USA *cheers* i guess, men alvarligt talat är jag inte så insatt. men hellre honom än nån konservativ gubbe... vita huset gone black. det var väl på tiden. istället för "kostym-fbi-solbrillor-vakter" kommer det vara ett gäng "gansthas" som "crusar" runt stället i "lowriders" och lyssnar på "musik". det kommer bli AWESome :) tyyyyyp.....

annars så sitter jag å surar över min oförmåga att bita ihop och plugga lite när jag behöver det! som nu tillexempel, biologi prov imorrn. GLHF om du inte pluggar CPALEX :// men men... jag är ju CPCOOL så jag kommer nog klara provet bra endå, NOT. 

-  harebra.se  -

Kommentarer
Postat av: Nina

Lycka till på provet!!

2008-11-06 @ 19:46:35
URL: http://hexagon.blogg.se/
Postat av: munne

http://my2bucks.files.wordpress.com/2008/06/obama-fist-bump.jpg

klart att det kommer att gå bra.

2008-11-06 @ 19:49:35
Postat av: fRASzE

hehe har du inte börjat plugga ännu? :P

du kanske ska ta en stärkande dota innan ;)

2008-11-06 @ 20:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0