kallt och gott och mysigt..... och en het gammal bild

idag var det första advent. super mysigt, såklart. jag gick till min kyrka tsm med OA på förmidagen och efter det åkte jag med "gang" till trosa där vi strosade på marknaden. vi fick sedan komma hem till elin där vi bakade å så, super schysst å allt det där.... ute var det kallt och alicia ska ge mej ett helgosigt par vantar till mej och jag köpte en tomte av sandras mamma. så jag ligger bra till nu =) annars typ yaao, chillaxar ikväll, mamma har bakat och jag pluggar I)NTE. imorrn ska jag göra det, micke ville det och jag behöver det. det blir bra, hoppas på mvg! men jag är inte en sån som bygger min personlighet på prestationer så det gör inget om jag failar.... (yea right) thats so not the truth. MEn vi jobbar på det =) herrå för nu 

Kommentarer
Postat av: alicia

haha, är det verkligen sant att jag ska ge dig dom där helgosia vantarna? ;)

2008-11-30 @ 21:19:04
Postat av: annac

mer sådana bilder skulle man ju inte säga nej till om du la upp! :D

2008-12-01 @ 19:22:03
URL: http://annacarell.blogg.se/
Postat av: Ellie.

För det första; Het bild alexander!

För det andra; jag ser fram emot att se den dära tomten någon gång :D

2008-12-01 @ 21:44:51
URL: http://molnstegar.blogg.se/
Postat av: Ellie.

För det första; Het bild Alexander!

För det andra; Jag ser fram emot att få se den dära tomten någongång... den verkar intressant :D

2008-12-01 @ 21:48:07
URL: http://molnstegar.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, mamsen nämner den där tomten ibland ;)



nu kommer hon ihåg dig både för att du är killen som bar stolarna och för att du är killen som köpte tomten !

2009-01-11 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0