besviken

besviken på vadå? jo, hela den här dagen(skoldagen) skulle man kunna säga. min första lektion var biologi. vi skulle gå igenom vårt "skogsmaterial". en liten, men ganska jobbig detalj var att det luktade rutten hund, och att lukten satte sig.... näst på tur stod engelska uppsatsen. min "analys" vart allt annat än formel och strukturerad. lunchen smakade sådär, men den smakade ändå bättre än av det luktade vid matsalen. regn -> blött -> stinker surt som bara den. jobbig matte lektion. och en teoretisk musiklektion som jag nu "genomför hemma"...

unt by the way... jag <3 hemlisar

bajs på  ½ idag, hoppas resten blir bättre


(det blev den inte)

Kommentarer
Postat av: Frida

Alla har vi jobbiga dagar Alex. Det blir en bättre dag imorgon ska du se.



Vi ses! (:

2008-10-01 @ 17:40:06
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/
Postat av: Ellie (:

Din stackare alex. jag har också jobbig dag. kanske inte fullt så jobbig som din... men vi får hoppas att imorgon blir bättre! (:

2008-10-01 @ 18:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0