come back

sorry för uppehållet (ber om ursäkt till en läsarkrets som antagligen inte ens finns...) jag har haft fullt upp med skola å dylikt bla bla. ingen bryr sej. men nu är det lov på g! whoho, jag har aldrig tidigare varit så sugen på lov som jag är nu! 2:an är tuff. det är inget skitsnack. idag var det FN-myskväll typ. fett chilligt med massa goa folks och musik :) sånt gillar vi. du ska det njutas i form av avlsapnat levande i en veckas tid. hoppas ni alla nu under lovet tar tid till er själva och för allt i världen inte pluggar nåt skit! "ce la vi" :P

pussar - alex

Kommentarer
Postat av: Ellie.

"inte pluggar ett skit" oh herre hud alex. du är lycklig du om du inte behöver plugga nåt. Jag ska däremot ha ett plugglov. Biologiprov och biologirapporten! och så lite matte. SUCK.

2008-10-25 @ 19:51:15
URL: http://molnstegar.blogg.se/
Postat av: annac

jag är din läsarkrets och jag har väntat så galet länge faktiskt! inte ok! och jag bryr mig faktiskt!

Puss!

2008-10-25 @ 20:36:21
URL: http://annacarell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0