EEEEELLLOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISSSS

uuhm, igår va, överaskningsparty för didde unt binita hemma hos olle. det var planerat ljus, utomhus och varma kläder. det vart inne i soffan som vanlight. men what ever, typ. det var ju trevligt å allt det där. fast jag sov dåligt! blä. dan efter så gick jag på stan lite gran. först typ 10 min med micke, vi kollade in den nya skivaffären, kul tycker jag (affären och micke!) sen gick jag med mor och mormor. det var trevligt. mormor börjar ju bli gamal å så... men jag köpte iallafall den där jackan ni vet... nä? men hur som helst det köpte jag. en tröja å en mössa också. jag känner mej extra snygg nu :) men som mormor sa. "det är ju inte bara det som räknas" jag kanske skulle dragit till på lite trevlighetspiller eller en flaska omtanke. ja ja... nu vart det utseendet. matte plugg känns ju inte as ballt. men jag ska försöka, lite iallafall ;)

puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad bra att du köpte den, den är snyggsnygg. Och du verkar ha en klok mormor :D

2008-10-04 @ 21:23:58
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0