trevlig dag

igår spenderade jag störska delen av dagen med sandra. det var very nice. vi kollade på kvällen på patrik1.5 på bio på röda kvarn på salong 3 på rad 6. det var en väldigt bra film, den handlar om ett stört skönt gaypar som får adoptera "fel" barn. instället för 1.5 år är han 15, kriminell homofob. fördomar ställs mot fördommar. valdigt koolt film. den är väldigt fin och spelar mycket på "att slå sig ner" drömmar om hus, trädgård, barn och kanskse en hund. väldigt mysigt och bra, som sagt. paret och grabben lyckas såklart hitta varandra och filmen slutar lyckligt, gott tyckte jag. sen gick vi hem till micke där det gamla vanliga gänget var samlat, också väldigt trevlans trevligt :) nu ska jag "fila på min dräkt" :P ta det lugnt och ha LOV! :)

xoxo - 413X4ND3R  

Kommentarer
Postat av: Sandra fogel

sista-minuten-fikarna liksom, haha ;)



bra recension på filmen du



"fast... jag hade ju gärna haft en hund också"

"men vi funderade ju på att skaffa hund.."

*happy gayfaces and happy ex.-criminal-boy-face*



sweet :)

2008-10-29 @ 23:34:25
Postat av: Sandra fogel

Åh! hur fan lyckades jag få fet stil?! :O

2008-10-29 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0