ett "typ" test

idag har jag tästat mina gränser. efter att ha slutat skolan halv fyra skulle jag plugga, träna. äta och träna. hur skulle detta hinnas? jag hängde med hem till olle1, jonatan och couch, jag hann plugga cirka 30 min. sen skulle jag hem å käka mat. efter maten packade jag å fixade lite och befann mej 18:00 redo och klar i tränings-centret.105 svettiga minuter senare cyklar jag där ifrån. väl hemma cirka 19:55 slängde jag i mej ett glas energi och en halv macka. sen vart det upp till borgis som gällde för 90 min fotboll. nu är jag ömmare än jag nånsin varit. och klockan är snart läggdags. på tal om ingenting så sög jag på kemiprovet idag, men det var väl väntat?

jag älskar er alla. 

Kommentarer
Postat av: annac

alltså, hur effektiv kan man vara egentligen?! :D du har ju iallafall visat att man kan vara helt galet effektiv :D

2008-09-30 @ 12:27:02
URL: http://annacarell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0