ös och kul

idag gack jag unt olle till slakthuset för att lyssna på lite bra musik. det var fyra band som spelade och det var riktigt nice. bäst var såklart johan skoghs "traitor", som avslutade kvällen. jag var väldigt kool och stod längst framme vid scenen och headbangade gärnet. och idag så har jag ont. "man är ju inte sexton längre..." men orkar liksom inte hur mycket som helst. men det var sjukt trevligt och bra musik. efteråt gick jag med olle1 hem till hans couch. han bjöd på rostat bröd med sylt och var allmänt mysig. om jag var homosexuell eller tjej. skulle jag villja bli tillsammans med honom. hur som helst, jag var jätte trött efter den hårda skolveckan och somnade runt ett två där nångång och vaknade runt elva. stel som en pinne. men vid gott lynne.

jag älskar er alla. 

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHA "man är ju inte sexton längre" :D

2008-09-28 @ 12:31:19
URL: http://fantasibaluns.blogg.se/
Postat av: Anonym

fräsig blogg alex (y) ;)

2008-09-28 @ 12:40:27
Postat av: Ellie.

Alex, du har en kul blogg! :D

2008-09-28 @ 12:53:12
Postat av: Alicia.

Du är så cool.

2008-09-28 @ 20:07:48
Postat av: tallen

hahah, gillade "efteråt gick jag med olle1 hem till hans couch. han bjöd på rostat bröd med sylt och var allmänt mysig. om jag var homosexuell eller tjej." xD

Du kunde inte sagt de bättre!

2008-09-29 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0