rubrik saknas

okej.. idag har varit rätt så händelsefattig. jag har läst igenom kemi sidorna jag ska kunna tills imorrn. men jag vill inte påstå att jag kan dom :(  jag är ändå på hyfsat bra humör. pappa har lånat ut en schertler förstärkare till mej. den tycker jag om. jag har sovit konstigt i helgen. det märks. jag är sjukt seg och mitt huvud känns "tungt", ni vet vad jag snackar om. igår kväll var jag, tillsammans med robban å johanna, på "sen kväll med gud" hos elina. det var mycket roligt. jag såg ett bra citat från Abbe Einstein; "Den som ser universums perfektion och ändå förnekar guds existens är en dåre" jag tycker det är coolt sagt. speciellt med tanke vem han är. jag han även droppa ett paket utanför diddes dörr, ringa på 3 gånger och springa ner för trappan. synd bara att han inte var hemma ;-) han hittade det idag dock och vart glad :) jag sitter nu och kollar på "You, Me and Dupree" den är mysig.

jag älskar er alla.

Kommentarer
Postat av: Bloggmentorn

Nu fick du det publicerat :)

2008-09-28 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0