hitta nemo i mitt <3

filmen jag (nog) aldrig kommer sluta älska. varje gång jag ser den förundras jag över, nej uppfylls jag av alla sensmoraliska guldkorn man hittar i denna underbara kärlekshistoria(ni känner säkert till storyn ;). den är hysteriskt rolig innehåller massor av bra, tänkvärda "situationer" som man lätt kan relatera till, kompisar, föräldrar, tillit, självförtroende mm. den är KLOCKREN som vi brukar säga... 

nu ska jag lägga mej! lite tidigt kanske ni tycker? men jag ska vända tillbaks på dygnen! (yeah) hur som haver så står klockan på nio!

hoppas det blir skidor imorrn :) natti

Kommentarer
Postat av: Frasze

tagga ner kanske?

2009-02-13 @ 19:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0